Dierentuin - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van David Luinstra - WaarBenJij.nu Dierentuin - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van David Luinstra - WaarBenJij.nu

Dierentuin

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg David

04 Juli 2006 | Taiwan, Taipei

Hallo mensen,

wij zijn met een groepje van 9 mensen naar de dierentuin geweest. (dat heet hier zoo). we hebben 's morgens gewerkt in het kindertehuis. En hebben we lunch gehad. En om half 3 gingen wij naar de dierentuin. De peuters stonden daar al op ons te wachten. Toen we daaar aankwamen kregen we allemaal 1 kind waar je op moest passen. Nou dat ging helemaal goed. Maar laast kreeg ik nog een kind bij. Het was er gezellig. we hebben slangen, tijgers, schilpadden en nog veel meer. nou we kregen ook nog een ijsje. Je wil niet weten hoeveel die kinderen krijgen als ze wat krijgen. Ze krijgen 5 koekjes, chips en een ijsje er na. nou ik vind het wel veel voor een peuter van 3 jaar. nou we hebben we een leuke tijd hier. Nou we gaan nog heel veel dingen beleven.

gr David

  • 04 Juli 2006 - 12:53

    Rina:

    He Daaf,
    Ik hoop dat je zelf ook mee mag snoepen van al dat lekkers? Ben trouwens net als papa wel benieuwd hoe je het eten daar vind?
    Groetjes en goed op de kleintjes passen!

  • 04 Juli 2006 - 12:55

    Gery:

    leuk hoor zo'n dagje ZOO, heet dat daar werken?
    De kinderen waren vast wel blij met jou als begeleider. liefs mama

  • 04 Juli 2006 - 17:57

    Antoinette:

    Hoi David,

    Leuk dat je met kleintjes naar de dierentuin ging ze vonden zeker jou begeleiding helemaal top.

    Groetjes Antoinette

  • 04 Juli 2006 - 20:49

    Ina:

    hoi david
    helemaal te gek zeg zo ver weg, wel een hele verantwoording om op zo`n klein ukkie te passen, tof dat je dat doet , tot horens doei.

  • 04 Juli 2006 - 22:04

    Corrie:

    Nou groot gelijk hoor David. Die kinderen krijgen gewoon al veel te veel junk food. Pas maar goed op die ukkies en verwen ze maar met veel knuffels en hugs. Je weet wel Hebben ze trouwens die petjes al van je gekregen? Wel even een foto van maken hoor. Geniet van alle nieuwe avonturen en van het eten.
    Neem wat receptten mee voor Timo, dan kan die het ook uit proberen.
    Groetjes

  • 05 Juli 2006 - 08:47

    Timo:

    Heey david
    Leuk dat je naar de dierentuin bent geweest!
    Neem maar recepten voor mij mee, dan kan ik het uitproberen!

  • 05 Juli 2006 - 13:00

    Papa:

    Was je nu in de Zoo of in het snoepparadijs

  • 05 Juli 2006 - 15:54

    Timon:

    Heej David!! Leuk man..dat je lekker naar de zoo bent geweest:P De kinderen vonden het inderdaad vast niet erg om jou als oppas te hebben, je gaat er zo te horen nog veel beleven!

  • 05 Juli 2006 - 18:14

    Ger En Rennie:

    Hoi David,
    We volgen je op de voet via de site.Ja dat is even wat anders dan onderuit gezakt in je schoolbank hangen.Geniet van alles in dat verre land. We blijven je volgen.
    Groetjes Rennie en Ger

  • 06 Juli 2006 - 16:39

    Timo:

    Ik ben nu bij Riemke en we gaan samen lekker koken David!
    We gaan ook een lekker nagerecht doen en ga 's avond's nog met Corrie, Ada, Elise en misschien Timon zwemmen in het GAT VAN LUUK. Ik laat je per mail weten als het lekker gesmaakt heeft en Spy Kids 3-D Game Over is onderweg!! Ik krijg hem 7 Juli binnen!

  • 06 Juli 2006 - 16:53

    Timo:

    Nog heel veel groeten van Jan en Riemke en ze vonden het heel bijzonder om jouw site telezen en ze wensen jouw daar nog een hele fijne tijd daar!

  • 08 Juli 2006 - 14:42

    Yolanda,moeder Van Ruben:

    wat vind ik dit ontzettend leuk om te lezen david.
    super.

  • 09 Juli 2006 - 16:11

    Oma Van Ruben:

    heel veel plezier en groeten van oma voor ruben

    wil je dat doorgeven david.

  • 19 Oktober 2006 - 20:10

    J. Nijhof:

    david, wat leuk om dit allemaal te lezen. Ik vind het wel supergaaf dat je dit allemaal mocht beleven in je eigen land. Wat goed dat je zoveel dingen hebt geschreven en ook leuke foto's . Zo beleven wij het ook nog een beetje. Fijn dat je weer gezond terug bent gekomen, vol mooie herinneringen. groetjes, J. Nijhof

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

Hallo mensen, Ik ben een jongen die in zijn eigen geboorteland gaat helpen. Ik ga 3 weken heen. Ik ga de 2e week rondreizen en die andere 1e en de 3e week ga ik helpen met een project. We helpen dan in een Kindertehuis. ik heb er veel zin in. jullie horen nog van mij.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 16999

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: