dagjes weg. - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van David Luinstra - WaarBenJij.nu dagjes weg. - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van David Luinstra - WaarBenJij.nu

dagjes weg.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg David

07 Juli 2006 | Taiwan, Taipei

Hee mensen,

Woensdag 5 juli

we hebben een hele leuke tijd hier in Taiwan. we hebben al veel dingen gedaan. we zijn met de kinderen naar een kindermuseum geweest. dat was iedergeval woensdag. Maar als je ergens heen wil moet je met de auto of metro. Nou we werden woensdag met de auto naar de metro gebracht en daar gingen we met de kinderen op de metro. Het is wel leuk met al die kinderen. De kinderen hebben altijd een uniform aan om ze te herkennen. Dat is iedergeval wel handig. Maar je krijg wel een peuter als je weg gaat. En daar moet je de hele dag op passen. Maar als ze geen zin hebben om te lopen moet je ze maar dragen. Want dan gaan ze aan je trekken of hangen. En de terugweg gingen de kleintjes met de auto naar de jonah house en de groteren gingen met ons mee in de matro. dus we beleven hier heel erg veel. We hebben ook nog gewinkeld in de 101 toren. Dat is allemaal winkels met kleren, tassen, en van alles eigelijk wel. maar het is daar harstikke duur. Dat was de hoogste gebouw van de wereld. Maar dat zien jullie nog wel.

donderdag 6 juli

We hebben om negen uur 's morgens (bij jullie 3 uur 's nachts) de peuters opgehaald. en we gingen iedergeval zwemmen. Dat was heel erg leuk. Maar je moest er 2 uur voor reizen om bij dat zwembad te komen. Nou de heen weg hebben we heel erg om gelopen. We zijn eerst met de bus en daarna met de metro en dan met de boot over het water. De peuters vonden het helemaal tof. Nou we hebben ongeveer een 1.5 uurtje gezwommen. En toen moesten we helemaal terug lopen in de Hitte. Nou we gingen ook nog even rusten na 15 minuten. Want ze wouden het voor de kinderen doen. Maar wij zeiden dat we graag naar huis wouden want de peuters waren heel erg moe. We moesten toen ook nog terug met de Boot, Metro en bus. maar ik had een jongetje op mijn schoot in de metro maar die is in Slaap gevallen. Dus die kon ik dragen. Maar het is allemaal goed gekomen. De kinderen waren erg blij dat ze thuis waren. De bussen zitten wel erg vol met mensen. want ze stappen niet voorin maar achterin in de bus. Maar het verkeer is harstikke druk en je moet heel goed uitkijken voor scooters die voor je rijden. Want de bussen kan trappen heel snel op de rem. En ze toeteren heel erg snel.

  • 07 Juli 2006 - 06:27

    Gery:

    Wat een leuke dingen doen jullie, het lijkt me wel een hele verantwoording met zo'n groep kindertjes.
    Grappig die uniformpjes, je kan ze inderdaad wel makkelijker herkennen. wie weet liepen jullie er vroeger ook zo bij. het lijkt wel of jullie Mac. Donalds ook al hebben gevonden. leuk al die foto's. En één voordeel: als je flink moe bent kun je vaak ook wel slapen. pas goed op jezelf hoor, liefs mama

  • 07 Juli 2006 - 10:00

    Rina En Niels:

    Hey Daaf,
    Leuke foto's joh. De kinderen zien er erg leuk uit, maar het is vast een hoop werk om de hele dag op ze te passen! We hopen dat je het nog een beetje uit houdt in de hitte? Gewoon alles heel rustig aan doen!
    Blijven schrijven hoor, het is erg leuk om te lezen.
    Gr. Rina en Niels

  • 07 Juli 2006 - 13:01

    Elise:

    Eaj.. Davido
    wat een sgatjes zijn die kinderen!!
    Ik hoop voor je dat et egt een onwijs leuke reis word daaro in taiwan
    Gods zegen
    kusjes Elise

  • 07 Juli 2006 - 15:31

    Marianne:

    He david

    Ik ben even een paar daagjes weggeweest en in de tussentijd heb jij al vanalles beleefd. Je doet echt supergave dingen man!!! Ben wel jaloers!!
    heel veel plezier daar, leuk je ff te hebben gesproken via msn.

    groetjes marianne

  • 07 Juli 2006 - 15:44

    Papa:

    Hoi topper!!
    Je kunt beter maar met mij meegaan naar Uithuizen.
    Dan hoef je niet op al dat kleine grut te letten.
    Maar je beleeft op deze manier wel fantastische dingen,dat kan ik ook zien aan je geweldige foto's.
    ik ben erg trots op jouw.

  • 08 Juli 2006 - 14:49

    Adriaan En Rieke Leerlooijer:

    Geweldig David wat ziet dat er allemaal fantastisch uit,lieve kinderen in die uniformpjes en dat eten lijkt ons ook wel lekker.
    Geniet ervan, wij blijven je volgen.

  • 08 Juli 2006 - 15:16

    Iris:

    David, Hoe is het in Taiwan? Leuke foto's! Hou me op de hoogte via MSN! X Iris :)

  • 09 Juli 2006 - 15:57

    Timo:

    Heey Leuk dat je met de kinderen naar het zwembad ging! Jammer dat je moest om lopen! Een hele klus om op een kleine tepassen!
    Veel plezier daarnog!

  • 09 Juli 2006 - 20:24

    Joke:

    Hoi David,
    Wat maak jij veel mee zeg.Lijkt me erg warm als ik dat lees. Geweldig om dit land te zien. Succes met alle kids onder jou hoede.
    Veel plezier verder en groetjes van alle Wesselingen.

  • 10 Juli 2006 - 18:11

    Timon:

    Heej David!!
    Wat maak je daar veel mee!! Echt heel leuk om dat allemaal te horen en mooi dat je zo goed op de kinderen kan passen! Ik hoop dat je daar nog een hele mooie tijd zult beleven en zoals het er nu uitziet gaat dat ook wel lukken! Nog heel veel plezier daar. We denken aan je!
    Gods Zegen!

  • 11 Juli 2006 - 15:29

    Marja:

    Hoi Ruben,
    Tjonge, Tjonge, wat een drukte he, met de kleintjes,maar dat is wel erg leuk. De reis is nu begonnen zie je zomaar gebouwen die je al een keer gezien hebt. Nog een hele fijne tijd.
    groetjes.

  • 12 Juli 2006 - 10:46

    Judith:

    Hey topper

    Kun je het nog een beetje volhouden daaro.
    Hey harstikke gaaf dat je zo met die kindertjes omgaat.
    vet grappig om te zien.
    maare nog een leuke tijd daar.
    Liefs judith

  • 12 Juli 2006 - 14:56

    Ada:

    leuk om jou te zien tussen al die mooie taiwanesen. Wat een belevenissen allemaal, GAAF!!! geniet er van jongen!! GOD BLESS YOU!!!
    groetjes van: ada

  • 13 Juli 2006 - 18:11

    Alie Kwant:

    Hey Toffe peer

    Volgens mij voel je wel aan wat ze nodig hebben.
    De kinderen die ook in deze tijd een beetje jou broertjes en zusjes zijn.
    Ik vind het erg sterk van jou David als je ziet hoe goed jij je best doet.
    En tegelijke tijd valt het niet mee.
    Jij mag er ook zijn.
    PAS GOED OP JEZELF!!!
    En je bent geen moment uit mijn gedachten.
    Dat God jou wil blijven ondersteunen met Zijn goedheid en zorg.
    Lieve vent ik groet je.

  • 11 Februari 2008 - 22:19

    Yannick:

    leuke site!!

    ik hoop dat ik je beter leer kennen groeten yannick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

Hallo mensen, Ik ben een jongen die in zijn eigen geboorteland gaat helpen. Ik ga 3 weken heen. Ik ga de 2e week rondreizen en die andere 1e en de 3e week ga ik helpen met een project. We helpen dan in een Kindertehuis. ik heb er veel zin in. jullie horen nog van mij.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 17013

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: