Mijn eerste reis - Reisverslagen van David Luinstra - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van David Luinstra - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hallo mensen,

Ik ben een jongen die in zijn eigen geboorteland gaat helpen. Ik ga 3 weken heen. Ik ga de 2e week rondreizen en die andere 1e en de 3e week ga ik helpen met een project. We helpen dan in een Kindertehuis.

ik heb er veel zin in.

jullie horen nog van mij.

Recente Reisverslagen:

23 Juli 2006

Bedankt voor alle berichten

16 Juli 2006

De laaste week is ingegaan..

14 Juli 2006

Rondreis

07 Juli 2006

dagjes weg.

04 Juli 2006

Dierentuin
David

Hallo mensen, Ik ben een jongen die in zijn eigen geboorteland gaat helpen. Ik ga 3 weken heen. Ik ga de 2e week rondreizen en die andere 1e en de 3e week ga ik helpen met een project. We helpen dan in een Kindertehuis. ik heb er veel zin in. jullie horen nog van mij.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17013

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: