Rondreis - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van David Luinstra - WaarBenJij.nu Rondreis - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van David Luinstra - WaarBenJij.nu

Rondreis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg David

14 Juli 2006 | Taiwan, Taipei

heey lui

we hebben een hele toffe week gehad. we zijn zondag 9 juli vertrokken uit Taipei. en dan zijn we naar lukang geweest. we hebben daar geslapen in een hotel. En dan zijn we naar heel veel plaatsen geweest. We hebben de rest van de week bed en breakfast. Dat was ook heel erg leuk. En we hebben heel veel tempels bekeken. En we zijn ook nog naar het strand geweest. Dat was helemaal top. En we hebben ook nog door de bergen gereden. We hebben ook nog gewinkeld. Er kleren, tassen en boeken. We hebben heel erg lekker gegeten deze week. We hebben van zondag tot vrijdagavond rondgereden. We hebben heel veel gezien van het land. Ik heb heel veel foto's gemaakt en gefilmt. Maar jullie kunnen op de foto's wel zien wat ik deze week heb gedaan.

Nou ik hoop nog een leuke week te beleven.
want wij gaan de komende week chinees leren. Ik hoop dat ik het kan.

Nou ik spreek jullie nog wel.

groeten david

  • 14 Juli 2006 - 13:23

    Ome Hessel En Tante Femmy - Urk:

    Wat een prachtige vakantie heb jij daar David !
    Dat is nog eens wat anders dan ergens op een strand liggen bakken.
    We volgen je de hele tijd al maar hierbij een berichte uit Urk, dan weet jij dat ook.
    Wat interessant dat je chinees gaat leren, dat lijkt mij écht moeilijk -
    wat knap van die chinese
    kindertjes dat ze dat al kunnen...
    Hoe zijn de grote-mensen chinezen daar ? Zijn die
    nog een beetje vriendelijk?

    Hartelijke groeten van Urk
    en een mooi vervolg van je
    reizen David !


  • 14 Juli 2006 - 13:48

    Corrie:

    How is your english?
    Wat een mooi land zeg, ja en lekker warm, maar dat is het hier ook.
    Sterkte met je chinees. Zet hem op hoor!

  • 14 Juli 2006 - 15:08

    Antoinette:

    Heey David
    Wat leuk dat je je land zo kan zien zo weet je waar je weg komt. heel veel sterkte met het chinees leren. En nog veel plezier.

    Groetjes Antoinette

  • 14 Juli 2006 - 15:14

    Rina, Timo En Niels:

    Heey Wat een leuk en mooi land is Taiwan!
    Zet hem op met je chinees leren! Groeten vanuit Arnhem!! met Timo erbij!

  • 14 Juli 2006 - 15:19

    Ome Johan Tante Hennie Hermina Lucas:

    wat heb je daar een prachtige vakantie en ook leuk dat je chinees gaat leren.geniet verder maar van alles.
    groetjes van ons uit urk

  • 14 Juli 2006 - 18:16

    Gery:

    hoi, ik ben blij weer wat van jullie te horen. Wat gaaf zeg, dat je dat alemaal meemaakt. Mooie foto's, zo kunnen we een beetje met je mee genieten. Dat chinees daar maak je je toch niet zo druk om. Je kan ons straks alles wijs maken want wij verstaan het toch niet. Maar het lukt je vast wel. leuke tas trouwens! lierfs mama

  • 14 Juli 2006 - 19:11

    Adriaan En Rieke Uit Peize:

    Fijn te lezen dat je zoveel verschillende dingen beleefd. Blijf ervan genieten ! We hopen dat je goed chinees kunt leren en ons ook een beetje leert. Veel plezier

  • 15 Juli 2006 - 07:48

    Iris:

    Haha, david gaat chinees leren :D nihou is hallo :) ik weet alleen niet hoe je dat precies schrijft! Verder alles goed daar? Tot hoelang blijf je in Taiwan? Heel veel plezier deze week, en hou me op de hoogte! X bejaardenwasser :) Haha

  • 15 Juli 2006 - 08:47

    Shadee:

    Hey David
    Vanochtend was de eerste chineese les, hoe vond je hem? ik vond het wel leuk eigenlijk, ben nu alweer (bijna) alles vergeten, maar goed morgen krijgen we weer opnieuw les.......

    Doei,

    shadee

  • 15 Juli 2006 - 08:59

    Timon:

    Wat leuk om weer wat van je te horen!! Ik ben best jaloers op je! Al die mooie dingen die je daar ziet:D En nu ga je ook al Chinees leren..ga je voortaan ook zo tegen ons praten?:P

  • 15 Juli 2006 - 14:47

    Amanda:

    heej david ..
    alles beetje goed met jou ?? het is daar wel mooi volgens mij, van de foto`s te zien wel ...
    heel veel plezier nog en een goede reis terug

    veel groetjes amanda

  • 15 Juli 2006 - 16:13

    Tante Dieneke:

    Hallo David,
    Ik heb al je reisverhalen en fotots vandaag bekeken en ik heb er heel erg van genoten. Geweldig! Fijn dat je zo geniet van je reis en van alles wat je meemaakt! Ik wens je verder nog een hele leuke tijd en zal zeker nog regelmatig weer even kijken of je nieuwe belevenissen hebt toegevoegd aan je reisverslag. Na de vakantie wil ik graag van je horen hoe het was om in je geboorteland te zijn etc.
    Groetjes en liefs, tante Dieneke.
    P.S. ik moest je ook de groeten doen van Eva. Die is nu de hele week aan het zeilen met scouting. Als ze weer terug is dan zal ze je vast wel mailen.

    Doei!!

  • 15 Juli 2006 - 18:43

    Willem En Hester:

    Leuke site en we houden bij waar je blijft. Veel succes met het weeshuis bouwen en veel plezier. See you!!

  • 15 Juli 2006 - 20:50

    Pappa:

    Wat kom jij toch uit een schitterend land.
    Ik geniet echt van je foto's en je berichten.
    Een talenwonder word je ook nog denk ik.
    Let maar op je spreekt al vloeiend nederelands, je Engels is ook niet slecht en nu nog Chinees waar haal je het allemaal vandaan.
    Ik ben erg trots op jouw en wens je nog een prachtig verblijf in Taiwan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

Hallo mensen, Ik ben een jongen die in zijn eigen geboorteland gaat helpen. Ik ga 3 weken heen. Ik ga de 2e week rondreizen en die andere 1e en de 3e week ga ik helpen met een project. We helpen dan in een Kindertehuis. ik heb er veel zin in. jullie horen nog van mij.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 17013

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: