De laaste week is ingegaan.. - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van David Luinstra - WaarBenJij.nu De laaste week is ingegaan.. - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van David Luinstra - WaarBenJij.nu

De laaste week is ingegaan..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg David

16 Juli 2006 | Taiwan, Taipei

hallo

Nou er zijn ondertussen al 2 weken voor bij gegaan. We hebben die 2 weken erg genoten. We hebben al heel veel van het land gezien. Nou wij gaan de komende week nog even chinees leren. We hebben al 3 keer les gehad. Nou het ging wel goed. We hebben in totaal 6 keer en we hebben er al 3 van gehad. De chineze les duurt 2 uur. We hebben nog 3 dagen tegaan met de Toddlers (peuters). En donderdag gaan we bbq. We hebben hier ook nog leuke gezelschap van twee andere Nederlanders. Maar die gaan 6 weken blijven. En wij gaan volgende week weer naar huis. We hopen dat we en leuke week gaan maken. En we gaan nog heel veel klieren met elkaar. En ik ga ook nog na css om wat af televeren. Verder hebben we nog veel vrije tijd om onze koffers in te pakken. We hebben heel veel in het kindertehuis gedaan. we hebben ook nog italiaans gegourmetten. Nou het was helemaal top. We hebben ook nog een gochelaar gehad. En ze hebben ook nog een spel gedaan waar je cadeautje kon krijgen.

City toer.

We gingen met busjes heen van het kindertehuis. We zijn eerst een wisseling van de wacht geweest. Nou we hebben daar even rondgekeken. En daarna zijn we bij de wisseling geweest. Dat was heel erg appart. want we hebben van voor aan tot het eind gezien. Je mocht na een poort niet meer op slippers. Dat was voor de hygiene. Maar er waren 2 van onze groep op slippers. En toen zijn we naar een Museum geweest. Nou het was een museum met allerlei ouwe spullen. Nou we hadden een anderhalfuur om door het museum door te lopen. Nou groep was in een half uurtje door heen. En daarna zijn we naar de museum shop geweest. En daarna zijn we lopen naar de bus gegaan. En dan zijn we met de bus naar de stad gegaan. We gingen naar de night markt. We hebben daar lekker gewinkeld en gegeten. Nou dat was het tot nu aan toe.

Uiteten!!

We hebben ook nog uiteten geweest. Het was heel erg lekker. Je kon van alles pakken wat je wil. We gingen om 16:30 uur van het Kindertehuis naar het Restaurant. Daar moesten we nog even 10 min lopen. En na tien min lopen waren we bij het Restaurant. Daar kregen we een tafel voor negen personen. En toen kregen we uitleg hoe het allemaal moest. en toen kreeg je 2 schalen op tafel. En daar moest je alles in bakken. We hebben heel erg lekker gegeten. We hebben daar wel 2 uur gezeten. En toen ging de ene helf naar huis en de andere helf ging nog even naar Mixan geweest. Daar hebben we even gewinkeld. Het was hele mooie stad. Er waren heel veel winkels.

dit was het wel tot nu aan toe. ik schrijf hier de volgende keer het berichtje bij.

Wang San San

• 16 Juli 2006 - 12:00

Timo:

Heel veel plezier de laatste week en de groeten bij CSS! Tot de 25ste! Dan ben je ook jarig! We hebben zin in een feestje! een GROTE FEEST!!

• 16 Juli 2006 - 12:16

Mama:

prachtig die foto's het lijkt me echt de reis van je leven. Wat een schitterend land. Maar nu ben je weer in het drukke Tapei en ook daar is weer van alles te beleven.

• 16 Juli 2006 - 12:18

Gery:

eerste bericht is van Timo en het tweede van mama

• 16 Juli 2006 - 12:22

Pappa:

wat jij daar allemaal meemaakt werkelijk onvoorstelbaar.
    je foto'sprken voor zich.
    een foto met 2 mooie meiden en een kerstboom in de zomer.
    geniet maar vanwat jenu overkomt
    je trotse vader.

• 16 Juli 2006 - 12:24

Ineke J.k.:

leuk om naar de foto,s te kijken david
    nog een hele goede week en geniet ervan
    groetjes ineke
    kim j.k. haar mama

• 17 Juli 2006 - 11:05

Timon:

Kan je al goed chinees praten? Maak er maar een mooie laatste week van! En dat gaat zeker wel lukken toch? Ik heb de nieuwste foto's ook bekeken en het is daar erg mooi hoor!:D Zou er zelf ook wel heen willen, maar mooi dat jij daar nu de kans voor hebt! Veel plezier nog de laatste week en suc7 met chinees leren;)

• 17 Juli 2006 - 11:19

Marja En Nicole:

hoi Ruben, leuke foto's van David. Jullie vermaken je zo te zien erg goed!! Succes met je Chinese lessen. Goed opletten, dan kan je ons straks ook les geven. Hahaha.. groetjes Marja, Nicole en natuurlijk ook van Steef, Patricia, Bouke en Hans Pieter.

• 17 Juli 2006 - 11:32

Rina:

Dag broertje,
    Mooie foto's joh, ben benieuwd naar alle verhalen die erbij horen! Het lijkt me een erg mooi land. Geniet van je laatste week en tot snel!

• 18 Juli 2006 - 18:50

Tante Dieneke:

Geweldig David, wat jij allemaal meemaakt en ziet. Deze belevenissen worden vast een prachtige herinnering voor later. Geniet er maar van! enne.... kunnen we je straks nog wel verstaan??
    Ik wens je nog een hele fijne week (en ik kijk elke dat nog eventjes op je site).
    groetjes, Dieneke

• 18 Juli 2006 - 20:10

Robinenpetra:

wow,we hebben even een inhaal race gedaan en alle foto´s bekeken prachtig hoor!
    geniet van deze bijzondere reis enalvast een fijne verjaardag.
    groetjes robin petra en jurgen.

• 20 Juli 2006 - 21:09

Babette:

Hey David! Zo te zien en te lezen heb jij het reuze naar je zin! Mooie foto's ook! Geniet ervan hoor, want zulke mooie momenten moet je koesteren. Heel veel plezier nog en de groetjes uit Urk van je ome Jan, tante Babet, Emma, Jamie en Rick. xxx Doei!

• 21 Juli 2006 - 09:14

Ger En Rennie:

He David wat heb jij mooie verhalen en foto,s.geweldig maar het schiet alweer op nog een paar dagen,en dan zit het er al weerop. nog veel plezier en goeie reis terug .Ger en Rennie

• 21 Juli 2006 - 14:52

Matius En Ans:

we hebben je verslag en fotos even bekeken prachtig hoor. een goede reis terug en een fijne verjaardag alvast.