de reis naar Taiwan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Luinstra - WaarBenJij.nu de reis naar Taiwan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Luinstra - WaarBenJij.nu

de reis naar Taiwan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg David

03 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

hallo mensen,

ik ben veilig in Taiwan aangekomen. we hebben wel een hele lange vlucht gehad. we hebben al rond gekeken in het house. we we zijn bij de peuters geweest en die kwamen gelijk op ons af. Ze wouden gelijk bij ons op schoot of we moesten ze dragen. we hebben ook nog even wat gewinkeld hier water gahaald en brood. we hebben heel goed geslapen. we zijn de eerste nacht ook heel vroeg naar bed gegaan. bij ons is het zes uur later. We gaan deze week werken. We hopen dat we een leuke weken krijgen.
We hebben hier ook lekker gegeten. we krijgen 's middags en 's avonds eten wordt voor ons gedaan. alleen we moeten 's morgens ons zelf bedienen.

Gr Wang San San

  • 03 Juli 2006 - 05:09

    Mama:

    hoi Daaf, ik ben blij dat je een goede reis gehad hebt, wat een avonturen beleef jij zeg, ik ben benieuwd naar foto's.
    leuk hoor zo'n site kunnen we je goed volgen op je reis. Die peuters boffen maar met jullie. ik mail je nog even, liefs mama

  • 03 Juli 2006 - 05:37

    Rina En Niels:

    Hey broertje.
    Blij te horen dat je goed bent aangekomen! Dat tijdsverschil is even wennen in het begin he? Weet zeker dat je leuke weken krijgt en we volgen je op de voet. Lekker gegeten trouwens? wij vonden het chinese eten namelijk heel erg lekker en heel anders dan hier! Veel plezier en... werk-ze!
    Liefs Rina en Niels

  • 03 Juli 2006 - 10:15

    Hein:

    Hey David, klinkt allemaal erg goed! Veel plezier daar in Taiwan en ook ik ben zeer benieuwd naar de foto's!

  • 03 Juli 2006 - 10:46

    Timon:

    Heej David! Mooi dat de reis zo goed verlopen is! Je zal wel moe zijn geweest;) Echt heel veel plezier daar en ik zal elke dag wel even kijken wat je hebt beleefd!

  • 03 Juli 2006 - 12:19

    Henny Van Slooten:

    Hoi David,zo je reis is dus nu begonnen we hopen dat je een leuke tijd mag hebben daar ,geniet er maar van ,wat een blitse foto!Groetjes van ons allen.

  • 03 Juli 2006 - 12:55

    Vrouwke:

    leuk de website kunnen we je goed volgen in nederland.veel plezier en groetjes

  • 03 Juli 2006 - 15:00

    Rianneke:

    Hey David, Stoer zeg, zo op reis en best spannend lijkt me...Ik hoop dat je een goede tijd hebt in je 'andere eigen land', dat je er een beetje indruk van krijgt, en dat je het fijn hebt bij sr Rosa en de kids en met je reisgenoten. groetjes, Rianneke
    Vaya con dios

  • 03 Juli 2006 - 20:16

    Papa:

    hoi David.
    Ik ben erg trotsop je dat je dit allemaal kunt en doet.
    Ik hoor nog wel van je hoe dat Chinese eten is.
    Ik ben zeer benieuwd.

  • 04 Juli 2006 - 11:38

    Timo:

    Heey leuk dat je in Taiwan bent! wel iets leuks kopen daar hé voor mij als herinnering. Ik ga je volgen op je site en ik hoop dat je daar leuk zal hebben, groetjes je broertje.IK MIS JE HEEL ERG!!!

  • 04 Juli 2006 - 20:51

    Ina:

    Sjonge was je niet super moe, en ook nog dat tijd verschil erbij, heb je daar geen last vangehad.
    doei

  • 09 Juli 2006 - 07:11

    Andre:

    leuk je website ook heb de foto's gezien ik vind het een goeie website groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

Hallo mensen, Ik ben een jongen die in zijn eigen geboorteland gaat helpen. Ik ga 3 weken heen. Ik ga de 2e week rondreizen en die andere 1e en de 3e week ga ik helpen met een project. We helpen dan in een Kindertehuis. ik heb er veel zin in. jullie horen nog van mij.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 17013

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: