Taiwan - Reisverslag uit Roden, Nederland van David Luinstra - WaarBenJij.nu Taiwan - Reisverslag uit Roden, Nederland van David Luinstra - WaarBenJij.nu

Taiwan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg David

22 Juni 2006 | Nederland, Roden

hallo mensen,

Op 1 juli start mijn reis naar Taiwan. Ik ga samen met 6 anderen Nederlandse Taiwanezen naar Taiwan. Daar zullen nog 8 Amerikaanse Taiwanezen zich bij ons gezelschap aansluiten. Het is de bedoeling dat we ongeveer een week lang een rondreis maken door Taiwan. En 2 weken mee gaan helpen aan een project in een kindertehuis in Taipei. Taipei is de hoofdstad van Taiwan en daar worden we opgevangen door mensen van Chatswell dat is een organisatie die bemiddeld in adoptie van Taiwanese kinderen. Het lijk mij bijzonder leuk en ook wel spannend om op deze manier kennis te kunnen maken met de cultuur en mijn geboorteland.
Via deze site wil ik proberen om jullie op de hoogte te houden van mijn reis en de dingen die ik hoop mee te maken. En natuurlijk probeer ik foto's te sturen zo dat jullie ook kunnen zien wat ik allemaal hoop te beleven.

  • 28 April 2006 - 12:43

    Rina En Niels:

    Hey broertje!
    Goed man zo'n site! Nu maar hopen dat je nog mooiere verhalen krijgen dan wij!
    Tis nog een beetje vroeg, maar alvast heel veel plezier!

    Groetjes Rina en Niels

  • 07 Mei 2006 - 11:15

    Gery:

    Leuk gedaan hor David, ik hoop dat we veel foto"s van je komen te zien en we je reis op deze mankier goed kunnen volgen. Nu eerst alle voorbereidingen nog even. liefs mam

  • 24 Mei 2006 - 19:07

    Judith En De Familie:

    Hey David

    Spannend om eens weer je geboorteland op te zoeken.
    We hopen dat je daar veel kunt betekenen voor je landgenoten.
    We hopen dat je iets herkent waar je leven is begonnen.
    Wat misschien ooit al je droom was om eens weer een kijkje te nemen komt nu min of meer tot werkelijkheid.

    We wensen jou daar een goede tijd en Gods zegen op je reis.

    Liefs Fam.Kwant


  • 18 Juni 2006 - 17:14

    Gery:

    hoi Daaf, het begint nu spannend te worden, nog maar twee weekjes! ik zal je wel erg missen en zal nu zelf de tuin moeten doen maar.. het is je van harte gegund en ik hoop dat je zal genieten en niet te veel heimwee zal hebben, al hoewel een klein beetje mag wel hoor. liefs mama.

  • 22 Juni 2006 - 17:24

    Shadée:

    hey
    David! Leuke site, lekker rood hierzo!

    Tot snel op Schiphol!

  • 23 Juni 2006 - 07:15

    Rina:

    Hey dave!
    Het aftellen is begonnen. Spannend, maar weet zeker dat je het supergaaf zult vinden.
    Hopelijk zien we elkaar nog even op schiphol de 30ste of de 1ste!

  • 25 Juni 2006 - 08:11

    Ger En Rennie.:

    He David wat spannend allemaal.Wij wensen je hele fijne weken en we
    blijven je via de site volgen.heel veel plezier .groetjes
    Ger en Rennie.

  • 29 Juni 2006 - 17:53

    Marius En Ans:

    Wij wensen jou een hele fijne tijd toe met veel bijzondere belevenissen we blijven je volgen via de site

  • 30 Juni 2006 - 09:06

    Petra Stroetinga:

    heeej david!!
    leuk zo'n site man!! ik hoop dat je het in taiwan super gaat vinden..alvast heeel veel plezier en suc6 bij alles wat je gaat doen. liefs petra

  • 01 Juli 2006 - 19:14

    Gery:

    He David, vanmiddag moest ik wel even een traantje wegpinken toen ik je zo stoer door de douane zag gaan. We hebben met andere ouders op het platform het vliegtuig nog uitgezwaaid. veel plezier lieverd op je geboortegrond en pas goed op jezelf en elkaar. liefs van ons allen uit Roden.

  • 02 Juli 2006 - 15:32

    Marianne:

    He topper,
    heel veel plezier daar in taiwan. Ik kijk nu al uit naar je verhalen en zal je avonturen natuurlijk blijven volgen.
    groetjes je nicht

  • 02 Juli 2006 - 17:54

    Mirannntjuhh:

    heeyyy leukkk dit zeg... ik hoop dat je echt vet leuke tijd hebt daarzow... en de groetejs aan die kinderen..(grapje:P) okeejj see you doeidoei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

Hallo mensen, Ik ben een jongen die in zijn eigen geboorteland gaat helpen. Ik ga 3 weken heen. Ik ga de 2e week rondreizen en die andere 1e en de 3e week ga ik helpen met een project. We helpen dan in een Kindertehuis. ik heb er veel zin in. jullie horen nog van mij.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 17017

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: